Na początek trzeba sobie uświadomić jak istotną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się głównym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Także promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują ogromne środki w reklamę w mediach społecznościowych czy w reklamy w Google AdWords.



Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?



Więcej niż 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% osób wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.



Co wchodzi w skład działań SEO?



SEO są to wszelkie działania, mające na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google powinny być ciągle monitorowane tak, aby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:

-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.

-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.

-link building, czyli działania , które mają na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.


Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?


levelrank


Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz