Najpierw należy sobie uświadomić jak ważną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Także promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują duże środki w kampanie reklamowe w social media lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że aż 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Więc jak zaistnieć w Google?

Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. filtr google levelrank . Statystyki mówią, że nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszelkie działania, mające na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być ciągle obserwowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby usunąć wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?

Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz